Wywiad z Pauliną Matuszewską właścicielką Studia Paula

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Pauliną Matuszewską właścicielką Studia Paula w Bielsku Białej, która od kilku lat współpracuje z Biologique Recherche! Poznajcie jej sposób doboru pielęgnacji i zabiegów, dzięki którym zdobyła duże grono zadowolonych klientów. Jak sama przyznaje: „Przyświeca mi tylko jeden cel: efekty i radość moich klientów. To największa inwestycja w drugiego człowieka. Daję od siebie 100%, dzięki temu moje studio odwiedza już drugie pokolenie klientów”

blogpm

 

Które z zabiegów kosmetycznych w Pani ofercie są najbardziej rentowne i dlaczego?

Tak jak wspomniałam, dla mniej najważniejsze są efekty. Wybierając markę szczęśliwie się złożyło, że prawie od początku mojej przygody z kosmetologią, wiodącymi kosmetykami w moim salonie są produkty Biologique Recherche. Przyświecał mi tylko jeden cel: efekty i radość moich klientów. To największa inwestycja w drugiego człowieka. Daję od siebie 100%, dzięki temu moje studio odwiedza już drugie pokolenie klientów.
Ze względu na fakt, że postawiłam na jakość, sporo czasu zajęło mi znalezienie marki, która miałaby podobna filozofię do mojej, a także „bogate wnętrze”. Taka właśnie jest marka Biologique Recherche, a powiedziałam, że szczęśliwie się złożyło, ponieważ są to także rentowne produkty.

Czy to oznacza, że to właśnie te zabiegi przede wszystkim stara się Pani wyeksponować w swojej ofercie i głównie je poleca swoim klientkom?

Są to zabiegi, które dominują w mojej ofercie i rzeczywiście dużo ich wykonujemy w salonie. Jednak nie jest tak, że polecam coś częściej bądź rzadziej. Dobór zabiegów jest przede wszystkim uzależniony od potrzeb skóry klienta w danym momencie, a składa się na to wiele czynników, np. pora roku, moment życiowy, problemy wewnętrzne itp. Stąd ogromny nacisk kładę na diagnozę skóry oraz wywiad z klientem i tego uczę i wymagam od moich pracowników. Prawidłowo wykonana diagnoza to 80% sukcesu, jest oczywiście tylko jedna zasada – klient musi ze mną współpracować!

IMG-4280

Jakie są jeszcze Pani zdaniem zalety tych zabiegów?

Produkty Biologique Recherche to przede wszystkim świetnie dobrane składniki aktywne w dużym stężeniu, co nie jest często spotykane wśród marek kosmetycznych. Jeśli chodzi o zabiegi to lubię sama je komponować i tą możliwość daje mi marka. Nie ma tutaj gotowej recepty pielęgnacyjnej, wszystko dopasowujemy do potrzeb skóry klienta, stąd tak niesamowite efekty terapeutyczne, które często łączone są również z zabiegami medycyny estetycznej, np. mezoterapii. Więc jeśli jest się kreatywnym, dociekliwym i ma się pojęcie o składnikach aktywnych i anatomii, praca na tych kosmetykach stanowi dużą przyjemność. Nie ma mowy o monotonii. Nie pochwalam zabiegów tzw. gotowców, gdzie tylko zdejmujemy produkty z półki i aplikujemy klientowi na twarz. Tego typu praca szybko prowadzi do rutyny i nie daje pożądanych efektów.

W jaki sposób prowadzi Pani sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji domowej?

To jest nieodzowny element pielęgnacji. Nie wyobrażam sobie prowadzenia klienta, który wykonuje u mnie zabiegi i ma nieodpowiednie preparaty domowe. To wydłuża czas pożądanych efektów o kolejne miesiące, dlatego tak ważna jest rozmowa z klientem, diagnoza oraz przedstawienie mu planu działania. Pielęgnacja gabinetowa musi być spójna z pielęgnacją domową, która jest jak odrobienie zadania domowego przez naszego klienta.

Comments

comments

468